Drugačije instaliranje aplikacija
Ekipa iz Googlea je prošle godine predstavila opciju Instant Apps, ali nisu stigli da je ubace u Android 7.0. Sada konačno stiže, i korisnici tog operativnog sistema će moći da se jebu, a da im ne uđe. Instant Apps omogućava korisnicima da koriste aplikaciju, bez da je instaliraju na telefon. Takođe, programeri će moći da daju trial verzije programa na korišćenje bez instalacije, što će (navodno) poboljšati prodaju softvera. Suštinski, najbolje će proći oni koji nemaju mnogo memorije na telefonu, pa neće morati da trpaju brdo aplikacija. Google ga je baš šukno Appleu sa ovom opcijom.
Dve milijarde ljudi na Facebooku
Da je Facebook država, ozbiljno bi se učvrstio na prvom mestu po broju „stanovnika“, pošto je u prvom kvartalu ove godine stigao do 1,94 milijardi korisnika. To je porast od 17 odsto, što znači da rastu brže od pritiska Željka Obradovića. Ono što je njima bitnije, a nama je onako, je da su za ista ta tri meseca uzeli kajmak od 3,06 milijardi dolara. Sad malo da stanemo i razmislimo koliko smo zaradili mi u prva tri meseca. Jedina stvar koja nije jasna je da zarađuju toliko, a opet Facebook toliko često baguje, pa ispada da oni te pare ne troše na rešavanje problema, već na kurve i kokain.
Budućnost je u tunelima
Čovek koji će uništiti čovečanstvo, Elon Musk, predstavio je još jedan projekat koji navodno treba da pomogne ljudskoj vrsti, ali činjenica je da je ovo još jedan korak bliže ka totalnom istrebljenju. Novi projekat uključuje pravljenje tunela ispod Los Anđelesa, kako bi izbegli gužve u gradu. U njima će se ljudi prevoziti isključivo električnim kolima, kako bi ne bi bilo zagađenja u tunelu, a automobili će biti lansirani poput praćke, da bi se što brže prebacili. Super. To je trenutno čovečanstvu najpotrebnije. I putovanja na Mars, pa zato istovremeno pravimo mašine koje mogu to da ostvare i stvaramo veštačku inteligenciju da upravlja njima. Pre nego što krene to istrebljenje.
Twitter pokreće televiziju
Većina ljudi na Twitteru misle da su neka elita, ali kao da svaki poslovni potez ove mreže pokušava da dokaže da su u krivu. Pošto su u ozbiljnom minusu i nikako ne zarađuju dovoljno, uprkos velikom broju korisnika, sad na sve načine pokušavaju da dođu nekog keša. Video je budućnost društvenih mreža, a Twitter želi da uskoči u taj voz, ali na malo drugačiji način. Televizija. Tačno tako, oni će sa nekoliko kompanija da naprave dil, kako bi imali live televiziju na svojoj mreži. Jer svi inače volimo one promoted postove i reklame koje iskaču. Prosto klikćemo konstatno na njih.
Autor: Shakraf
COMMENTS
Kaip idomu!