Izborne kampanje posle 2000.

Od 2000. godine, pa do ovih izbora sada prodefilovala je ista ekipa ljudi kao i devedesetih, s tim što odela su promenili ali iste su to bitange. Na celom političkom planu nije se desilo ništa zanimljivo i vredno pažnje osim što se prečesto preleće sa jedne na drugu stranu, menjaju se ideologije kao čarape, doziva se pokojni Đinđić i priziva se 6. oktobar. Karte su se mešale, poslanička i ministarska mesta delila, Rasim stajao kao kontrolni uzorak u eksperimentu.

Da ne bismo posvetili previše pažnje bilo kom od ovih izbora, pošto ih ne smatramo za izbore, izdvojićemo par kampanja koje nema šanse da zaboravimo. Napravićemo listu od top 4. Pitate se što 4? Eto toliko ima pamtljivih. Četiri. Toliko smo jadni.

 

#1. Ujedinjeni regioni – Jaka Srbija

Prvo, pa Mlađan. U ovu vanvremensku kompoziciju Dinkić je uložio više vremena nego u pisanje programa ove „stranke“. Svi ovi ljudi su se okupili pod jednim ciljem, a taj cilj čine dve stvari – da zadrže pozicije koje im je Dinkić poklonio za vernost, da otmu ovoj zemlji još malo para i vremena i da Dinkić ne završi u zatvoru.

Kako god da pogledamo – misija uspela. Došli su bučno kao atomska bomba, a nestali tiho kao akcije od 1000 evra za svakog građanina ove zemlje. Dinkiću, dok ovo kucam trudim se da zadržim duhoviti nivo koji ovaj sajt praktikuje, a sve u sebi mislim – jebem li ti Mlađane 1000 majki ja.

Pesmu znamo napamet, ali i dalje sam veći fan Mlađinih radova sa Kebom i Sašom Matićem.

 

#2. DSS – Različak

razlicak-demokratska-stranka-srbije

 

„Ovog proleća glasam za različak, jer nisu svi isti“. Ja ovo ne razumem. Iskreno ne razumem. Onda sam guglao različak i dosta znanja sam stekao o tome.

Prvo, koja je razlika između različka i maslačka? Odgovor: Duni pa da vidiš.

Drugo, različak se koristi za lečenje obolelih od žutice (žuti, ha ha ha kontaš?)

Treće, svi su isti. Mislim ne znam za cveće, ali svi DSS-ovci su isti.

Kampanja je bila toliko bizarna, da me je non stop podsećala na „neka cveta hiljadu cvetova“, pa mi se to kosilo sa lažnim četnikom Koštunicom.

Samu kampanju su započeli prvog dana proleća, jer kako sami kažu „to simboliše buđenje“.

Tada je realno, za koštunicu i kompaniju mogao da glasa samo neko ko je prespavao sva sranja do tada.

 

#3. LDP – Širi dalje

 

Bog te jebo. Znam šta ćete reći: „Ovo je bila do jaja kampanja.“ Sada ću u kratkim crtama da vam objasnim zašto nije.

Šta je bre ovo? Ne, ne. Gde je bre ovo? Zašto ovo? Kako ovo?
Ja ovde ne vidim ništa osim ekipu koja kao da urla: You can’t sit with us.

Možda previše imam Guče u Srcu, ali ovo je neprihvatljivo.

Kristali, idoli i ostali đavoli nešto lupetaju, a preko Čedomir lupa nešto. Setimo se da je sve ovo u vreme kada ste iz LDP-a mogli da čujete rečenice tipa: „Kad vuk zgazi nogom u zamku, on mora da odgrize tu nogu da bi nastavio dalje. E tako mora Srbija sa Kosovom.“ Ta retorika koja se nalazi negde između Đinđićevih žaba i SPO-ovskih narodnih umotvorina, praćena ovim soundtrackom. Ovo je isto kao različak, samo ne sedimo kod Dobrice Ćosića na gajbi, već jedemo hranu iz tegli i sedimo na gajbicama.

 

#4. SPS – Počnimo ljubav ispočetka

Radnja ovog kratkometražnog filma je jasna. Mladić, zvaćemo ga Ivica, je prevario ovu cicu, zvaćemo je Srbija. Klasična „Zaljubi se princ u cicu, maltretira je X godina, ona ga istera, bude malo sa nekim drugim, pa se on vrati da je još maltretira“. Ona mu oprosti, a realno ko ne bi oprostio liku sa velikim znakom ispred gajbe. Dominacija crvene boje u celom spotu, kao i sama ruža na kraju vam polako odaje da će se na kraju spota otkriti da je ovo metafora. Ja ne mogu da zamislim sastanak bilo kakvog kreativnog tima, gde neko ustane i predloži ovo, a neko drugi ustane i kaže – do jaja to ćemo da radimo.

Plašim se da se ipak tako desilo. Spoiler alert: Počeli smo ljubav ispočetka.

 

Autor: good_neighbor

5/5 - (1 vote)

COMMENTS

WORDPRESS: 0