Marketing nije za svakoga

Pre par dana paravojna formacija domaće elite, poznatija kao Beogradska filharmonija, krenula je u kampanju gaženja siromašnijih slojeva društva. Pod parolom Sve ćemo vam oprostiti, ali sirotinju nikada, hrabro su potrošili novac građana ove zemlje na slogan – Nije za svakoga. Polusvet okupljen oko dirigenta, igra u ritmu koji sviraju magovi marketinga koji i u 2015. godini misle da je svaki PR dobar PR. Što bi, a možda i lažem sada, rekao Tasovac  Drago mi je što je Zoran umro, da ne vidi u šta sam se pretvorio.

Kada sam već, kao poreski obveznik ove države, platio taj kulturfašistički slogan, ‘ajde da se ne baci. Predlažem da ga iskoristimo za neke stvari pored kojih je prirodnije da stoji ova durska rečenica.

  1. Jugoslovenska levica – Nije za svakoga 

    https://vine.co/v/OY30u2a7O9W

JUL. Iako za sebe kažu da im je platforma opštejugoslovenstvo ovo je bila jedna vrlo zatvorena komuna. Tako reći SPS je bio za svakoga, ali za JUL si morao da budeš ozbiljnije govno u kutiji. Najistaknutiji članovi JULa su sebe smatrali kulturnom elitom. Da su imali praziluk u dupetu bio bi od zlata, kupljen parama sa ratišta. Iz članstva se izdvajaju, od prvih violina Mire Marković i Aleksandra Vulina, preko Mande za volanom džipa i Željka Mitrovića na basu, do Zorice Brunclik na harmonikašu i Milana Beka na aparatima.

  1. Fudbalski Klub Vojvodina – Nije za svakogahttps://vine.co/v/OY3UXYeYTvw

Možeš da budeš iz bilo kog grada u Srbiji i da navijaš za Zvezdu ili Partizan, ali da bi navijao za FK Vojvodina gari moraš da budeš Exit, a ne Guča. Tim čiji je predsednik bio Bata Kan Kan, koji bi sigurno ovaj slogan imao napisan cirkonima na nekoj bundi, ima pravo da ti kaže da si previše južno da bi se ložio na večite treće. Nazvali su stadion Karađorđe čisto da bi ga šuknuli Šumadincima. Nisu svačija šoljica čaja, da ne kažem slanina.

  1. Mimi Mercedez – Nije za svakogahttps://vine.co/v/OY3P11aUKt9

Naduvana, nasnifana, pijana, oduvana. Nabila bi ti praziluk sa plakata filharmonije u dupe i verovatno bi ti se dopalo. Pre bih se ubio nego za nju napisao da ne ostavlja nikog ravnodušnim, jer bi to bilo podcenjivanje ovog Al Paćina sa pičkom. Pozvao bih vas na njen koncert, ali ako se razmišljate da li da dođete onda stvarno njena muzika nije za vas.

  1. Srpska Pravoslavna Crkva – Nije za svakogahttps://vine.co/v/OY3xmbg9LXn

Organizacija slična filharmoniji samo a cappella. Nešto kao Viva Vox samo bradatije. Generalni distributer Boga za teritoriju Srbije sa Kosovom, dela Crne Gore i Makedonije. Legao bi im ovakav slogan kao pop na dete, jer od što plod ne rađa, u oganj se baca nisu imali ništa vrednije pomena. Haha pomena.

  1. Tegla.rs – Nije za svakogahttps://vine.co/v/OY3xY7a3TBM

Kako opisati Tegla.rs? Vice za siromašne, Tarzanija sa kondomom, PostPost za strejt ljude i Sportski Žurnal za pedere. Objave danas tekst o Betmenu, a sutra ide tekst o Severini. Kada filharmonija bude prodavala svoj slogan da bi od tih para platili grejanje, Tegla će ga kupiti i pokloniti Mimi Mercedez za 8. mart.

Autor: good_neighbor

4/5 - (1 vote)

COMMENTS

WORDPRESS: 0